marți, 1 martie 2016

Primăvara este anotimpul regenerării pielii!



Îmi place să spun că primăvara este anotimpul în care pielea se regenerează după frigul îndurat pe parcursul iernii. Bineînţeles că ea se reface singură pentru că organismul uman nu are nevoie de ajutor, însă mai bine este să urmăm anumite tratamente de hidratare intensă pentru a îl ajuta. Eu una aşa fac la început de primăvară. :P

Hidratarea pielii se face cel mai bine prin aplicarea de loțiuni de corp sau uleiuri naturale, care sunt intens hidratante. Iată ritualul meu de îngrijire pe parcursul unei săptămâni: în fiecare seară, după duş, aplic pe piele ulei de cocos. El hidratează pielea pe toată durata nopţii, deoarece este gras şi intră mai greu în piele. Dimineaţa aplic o loţiune uşoară, care intră rapid în piele, pentru că nu am prea mult timp la dispoziţie să aştept. Trebuie să merg la muncă.

Am mare grijă şi de mâinile mele pe toată durata iernii şi nu uit niciodată acasă crema de mâini, pentru că o folosesc de fiecare dată după ce mă spăl. 


Un ultim sfat pentru voi ar fi să vă protejaţi pielea de razele soarelui folosind, odată cu venirea primăverii, a unor creme cu factor de protecţie solară. Evitaţi astfel îmbătrânirea prematură şi pigmentarea pielii. Alte reguli de îngrijire a corpului găsiţi în articolul de aici. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu