joi, 10 martie 2016

Gene mai dese şi sprâncene mai groase cu ulei de ricin

Ştiaţi că uleiul de ricin este eficient pentru îngrijirea genelor şi sprâncenelor, deoarece face firele de păr mai rezistente şi mai groase? Am citit în articolul acesta că, dacă este aplicat pe gene şi sprâncene în fiecare seară, rezultatele se pot observa după câteva săptămâni de tratament.

Pe scurt: uleiulde ricin oferă strălucire şi hidratează, iar genele nu vor mai cădea aşa de uşor la demachiere sau când se dau jos genele false. Eu una nu mi-am pus niciodată gene false şi nu ştiu cum e, dar la demachiere mai îmi cade câte-o geană, două şi nu vreau să rămân fără. J)

Dacă vrei gene mai lungi şi mai dese şi sprâncene mai groase, iată cum trebuie folosit uleiulde ricin:

- cu un beţişor de urechi aplică ulei de ricin, atât la rădăcina genelor inferioare, cât şi a celor superioare. Poţi folosi şi o periuţă de la un rimel vechi după ce ai spălat-o şi curăţat-o bine înainte. Grijă mare să nu îţi intre ulei în ochi, deoarece poate provoca usturimi.

- aplică înainte de culcare, pe fiecare sprânceană, câte o picătură de ulei de ricin. Masează uşor, de la bază către coada sprâncenelor, pentru a stimula creşterea firelor noi.


Sper să vă fie de folos aceste recomandări de îngrijire. J


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu